Gruppträning

Gruppträning

Här får du extra peppning, rörelseglädje och gemenskap! Det finns lugna pass för nybörjaren och tuffare för den som vill utmana sig. Det finns pass för rörlighet, styrka och kondition eller allt samtidigt. Vissa pass finns inte på schemat just nu då schemat ändras från termin till termin.

Mini MRL


Mage, Rumpa och Lår är det vi tränar i detta 30 min långa pass

Connect & Correct


Aktiverande, stretchande och stärkande rörelser för den djup-liggande muskulaturen.

Yoga 


Flödesyoga med stryka, stretch, balans och avslappning.

Skivstång


Träning för hela kroppen till musik med skivstång och viktplattor.

Full Body


Träning är indelad i tre block där varje block har ett fokus tex överkropp eller mage.

Gymintro


Som medlem vill vi att du ska känna dig hemma på TRÄNA och här har du möjlighet att boka in dig på introduktion bland maskinerna. Lär dig hur maskinerna fungerar, vilka inställningar du bör ha och fråga de frågor du har.

Queenax Tabata


Funktionell styrketräning med trapetserna i Queenax. Vi jobbar i 20 sekunders intervaller.

Mix Pass


Vi varierar både pass och instruktör. Styrka och kondition är dock den gemensamma nämnaren. 

Spinning


Effektiv konditionsträning på spinningcyklar

Ute-träning

Testa ett pass på vårt lilla utegym. Utmanande träning för hela kroppen.

Tabata


Övningarna varierar men tiden består: 20 sek x 8 övningar x 6 gånger.

EAHT


Detta är ett hög intensivt pass där du får förbränning i upp till 72h efter passet. Konditionsträning i sitt esse